NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez klientów, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

1. Gdzie znajdę opis mówiący o dostępności produktu?

 - Po wejściu w każdy wybrany produkt opis znajduję się po prawej stronie zdjęcia. Tam znajdziemy cenę produktu, czas wysyłki. Jeśli jest opis wysyłka w ciągu 24 h znaczy, że produkt jest na naszym sklepie a my wysyłamy go zaraz po zaksięgowaniu wpłaty. 
Natomiast jeśli jest z opisem od 10 do 14 dni to inf. mówiąca, że sklep nie posiada go na stanie i zamówimy go dla Ciebie od producenta lub hurtowni i wyślemy zaraz po otrzymaniu dostawy.

2. Jak długo będę czekać na przesłanie zamówionego zamówienia ?

  - Twoje złożone zamówienie zaczynamy realizować po jego opłaceniu. I od tego dnia jest realizowane. Należy pamiętać, że czekamy na twoją płatność do 7 dni po tym czasie system anuluje zamówienie. Realizacja zależy również od wyboru produktu jeśli z wysyłką 24 h to twoje zamówienie powinno dotrzeć w ciągu 1-2 dni jeśli produkt jest na zamówienie to zgodnie z opisem od 10 do 14 dni roboczych.
Wybór przewoźnika też może przyśpieszyć przesłanie zamówienia.

3. Jaką mogę wybrać formę dostawy?

  - W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
 * Odbiór osobisty - Ul. Spółdzielcza 15 , 27 -200 Starachowice
 * Paczkomat - przesyłkę możesz odbierać o dowolnej porze dnia. Prosimy pamiętać aby podać kod paczkomatu przy wyborze tej metody. Czas 2-3 dni.
 * Kurier - Paczkę dostarcza kurier pod wskazany przez klienta adres. Czas 1-2 dni.

4. Jak mogę zapłacić za zamówienie? 

 - Metody płatności do wyboru:
  * przelew na konto
  * płatność za pobraniem ( tylko dla klientów posiadających konto w sklepie)
  * przy odbiorze osobistym

5. Ile zapłacę za przesyłkę zamówienia?

  - Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz w momencie dodania produktów do koszyka i będziesz miał/a wybór interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności kwoty przy wpłacie na konto dla paczkomatu to 12 zł dla kuriera 18 zł.  Pobranie ( dotyczy tylko osób, które mają założone konto w naszym sklepie) tu cena to 21 zł.

6. Jak mogę zmienić złożone już zamówienie ?

   - Możesz zmieniać swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania całości. W momencie spakowania i gotowości do wysyłki lub przesłania go na wskazany adres zmiany nie są już możliwe. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia skontaktuj się z naszym sklepem jak najszybciej to możliwe (zmiana adresu, koloru, rozmiaru, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy)
Prosimy o KONTAKT

7. Jak mogę anulować zamówienie?


- Błędne zamówienie, nie ten produkt, który potrzebujesz dodany do koszyka przez pomyłkę jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce prosimy o jak najszybszy kontakt ze sklepem w celu zaprzestania dalszej realizacji zamówienia i anulowania go w systemie.


8. Czy mogę złożyć reklamację ?

 - Tak jak każdy klient możesz złożyć reklamację należy pamiętać aby skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub mailowo. Mieć w przypadku np. butów pudełko oraz fakturę lub paragon potwierdzający zakup w naszym sklepie i odesłać na adres naszego sklepu z opisem uszkodzonej rzeczy. Należy pamiętać aby były czyste w miar możliwości. My przesyłamy do producenta lub hurtowni i tam jest ona rozpatrzona. Poinformujemy cię o decyzji.


Jeśli nie zalazłeś/aś  odpowiedzi na twoje pytanie chętnie pomożemy możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.